Tek.si | Forum | Ponudba | Sodeluj
 
Gost
 
 
Prva stran > Osrednji slovenski tekaški portal
 
Prikazujem stran 1 / 11
 

  Cooperjevi tekaških preizkusi
25. maj 2015 | Objavil: Matej Pogačar
V sodelovanju z Mestno občino Ljubljane in Športno zvezo Ljubljane tudi letos pripravljamo organizirane brezplačne preizkuse telesne pripravljenosti. Pridružite se nam na 4. junija. Z nami tudi BROOKS in TOPATLET.

  Odrasli bi morali biti boljši vzgled - 2. del
21. maj 2015 | Objavil: prof. dr. Branko Škof
Številne raziskave in primeri kažejo, da večja ponudba strokovno vodenih in zanimivih programov športne in športno rekreativne dejavnosti za otroke in mladino prispeva k temu, da so mladi več časa športno aktivni, in pozitivno vpliva na odnos otrok in mladine do telesne aktivnosti na splošno.

  Odrasli bi morali biti boljši vzgled - 1. del
19. maj 2015 | Objavil: prof. dr. Branko Škof
Socialne in družbene spremembe, ki jih prinaša razvoj, postajajo strup za telesno aktivnost.Ustvarjamo okolje, ki nas na vse načine želi obvarovati pred aktivnostjo, zato postajamo mehkužni, le približek tistega, za kar nas je ustvarila narava.

  Tekači so bolj zdravi in živijo dlje
17. maj 2015 | Objavil: prof. dr. Branko Škof
Študije kažejo, da redna tekaška vadba močno poveča učinkovitost srčno-žilnega sistema, zmanjšuje telesno težo in delež maščobnega tkiva ter podaljšuje življenjsko dobo.

  Z izboljšanjem tehnike teka boste postali hitrejši
6. maj 2015 | Objavil: prof. dr. Branko Škof
Če tekač teče 30 km tedensko, je v 30 letih deležen okrog 50 milijonov udarcev stopala ob tla. Če je njegovo gibanje napačno, močno obremenjuje okostje in sklepe, kar lahko pripelje do hudih poškodb. Zato je pravilna tehnika ključnega pomena.

  Človek lahko živi molče, brez gibanja pa pravzaprav ne more!
5. maj 2015 | Objavil: prof. dr. Branko Škof
Danes za posledicami bolezni srca in ožilja umre polovica ljudi. Gibanje zato predstavlja življenjsko nujo in je osnova za zdravo življenje.

  Optimalna obnova energetskih zalog po telesnem naporu
4. maj 2015 | Objavil: doc. dr. Bojan Knap, dr. med.
Priporočljivo je, da zadnjo uro pred tekom, med tekom in tudi takoj po teku zaužijete nekaj glukoze in aminokislin, saj bo tako učinek treninga boljši, manj pa bo tudi poškodb.
 
Prikazujem stran 1 / 11
 
 
  Kategorije člankov
Trening
Začetniki
Zdravje
Motivacija
Oprema
Poročila s terena
Prireditve in dogodki društva
 
 
Informacije o nas
Kontakt
Pravno obvestilo
Prijavnica za članstvo
Prijavnica za programe
Tek.si na Facebooku
Tek.si na Twitterju