Tek.si | Forum | Ponudba | Sodeluj
 
Gost
 
 
Prva stran > Osrednji slovenski tekaški portal
 
Prikazujem stran 1 / 11
 

  Tek - najbolj priročna rekreacija
29. junij 2016 | Objavil: prof. dr. Branko Škof
Tečemo lahko kjerkoli in kadarkoli. Zato ne potrebujemo drage opreme in inštruktorja. Vadba nam ne vzame veliko časa in jo lahko prilagodimo vsakršnemu dnevnemu ritmu.

  Kako se obleči za tek?
27. junij 2016 | Objavil: prof. dr. Branko Škof
Za tek oblecite lahke sintetične izdelke, ki dihajo in tako izločajo vlago na zunanjo stran majice, kjer hitro izhlapi. Rezultat je ohranjanje hladu v vročem in toplote v hladnem vremenu.

  Za navdih in ohranjanje motivacije
24. junij 2016 | Objavil: prof. dr. Branko Škof
Nekaj namigov za pogum in prepričanje, da je treba vztrajati tudi takrat, ko imamo na razpolago lažjo pot. Da vam bo tekaška vadba postala zabavna in prijetna in da bo prinesla še več veselja in radosti v vaša srca in srca vaših bližnjih.

  Kako se izogniti poškodbam
22. junij 2016 | Objavil: prof. dr. Branko Škof
Vadba, pri kateri ne upoštevamo osnovnih zakonitosti, ne prinaša uspeha. Nasprotno! Vodi v bolečine, poškodbe in posledično v razočaranja ter opustitev dejavnosti. Rekreativni športniki – niti začetniki niti izkušeni tekači – niso odporni proti napakam v vadbi, zato ponovimo osnovna pravila varne tekaške vadbe.

  Človek lahko živi molče, brez gibanja pa pravzaprav ne more!
20. junij 2016 | Objavil: prof. dr. Branko Škof
Danes za posledicami bolezni srca in ožilja umre polovica ljudi. Gibanje zato predstavlja življenjsko nujo in je osnova za zdravo življenje.

  Stresni zlom golenice
17. junij 2016 | Objavil: mag. Martin Mikek, dr. med.
Na eno hujših tekaških poškodb nas opozarja naraščajoča bolečina na prizadetem delu kosti, ki se pojavi šele po določenem času teka. Zgodnja diagnoza je dokaj težavna, med dolgotrajnim zdravljenjem pa moramo opustiti tek.

  Dolgi tek - 2. del
15. junij 2016 | Objavil: prof. dr. Branko Škof
Za maratonsko utrujenost je značilen močan upad hitrosti v zadnji tretjini proge. Le dolgi in počasni teki maratoncu zagotovijo učinkovito izkoriščanje energije iz maščobnih zalog telesa in s tem omogočajo prihod v cilj. Zakaj je dolžina pomembna?
 
Prikazujem stran 1 / 11
 
 
  Kategorije člankov
Trening
Začetniki
Zdravje
Motivacija
Oprema
Poročila s terena
Prireditve in dogodki društva
 
 
Informacije o nas
Kontakt
Pravno obvestilo
Prijavnica za članstvo
Prijavnica za programe
Tek.si na Facebooku
Tek.si na Twitterju